دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1397 - 09:14
سعادتی:

دهه فجر یادآور بزرگ‌ترین انقلاب‌ قرن است

رئیس اداره فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگ‌ترین انقلاب‌های قرن است.
کد خبر : 358336
IMG_6036.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نراق، همزمان با ایام دهه فجر مراسم غبارروبی و گلباران مرقد شهدای گمنام با حضور جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق برگزار شد.


رئیس اداره فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در این مراسم اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور یکی از بزرگترین و جدی‌ترین انقلاب‌های قرن است، 40 سال از انقلاب شکوهمند  اسلامی گذشته  و آثار این انقلاب، ما و دنیا را بهره‌مند کرده است؛ گرچه مردم برخی سختی‌ها و مشکلات را تحمل کرده‌اند، اما به لطف پروردگار اهداف بزرگ انقلاب مورد توجه بوده، امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند و انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود.


حجت‌الاسلام حمید سعادتی اضافه کرد: شهید به معنای گواه است، شهیدان همواره یادآور این هستند که اهداف و آرمان‌های انقلاب را فراموش نکنیم، فداکاری‌ها و ایثار فراوانی برای تحقق انقلاب اسلامی صورت گرفته است و ما باید قدردان شهدا و نعمت انقلاب اسلامی باشیم.


وی عنوان کرد: امیدوارم به برکت خون شهیدان و شفاعتی که شهیدان از ما می‌کنند در آخرت محضر پروردگار رو سفید باشیم و بتوانیم اهداف بزرگ و بلندی که شهیدان و امام شهیدان داشته‌اند را پیگیری و محقق کنیم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته